Mä olen todella ylpeä itsestäni. Nimittäin nyt on kolmas päivä menossa ja mä olen onnistunut tässä projektissa hyvin! Painokin on pudonnut mukavat 2,5kg ;) Pakko kuitenkin sanoa, että ei tämä helppoa ole ollut. Mä en oikein aina tiedä, että onko mulla nälkä vai onko se sitä, että olen aina tottunut syömään pitkin päivää jotain. Nyt olen kuitenkin pitänyt sellaiset 4h aterioiden välissä. Olen koittanut juoda vettä mahdollisimman paljon, että se auttaisi siihen nälkään. Ei se kyllä edes auta :D Mutta näköjään tuossa veden juonnissakin voi kehittyä. Nimittäin mähän oon oikeesti aina ollut todella huono juomaan vettä, niin eilen huomasin, että klo oli jo 20, kun olin ns. päivän vedet juonut. Sitä tulee juotua niin huomaamattomasti :) Olen myös huomannut, että olo on jotenkin kivan energinen, askel tuntuu jotenkin kevyeltä :) Päänsärky on muuten yks niistä ärsyttävimmistä mitä tästä tulee. Se, kun ei tunnu menevän millään ohi. Mutta, projekti on nyt puolessa välissä ja täähän viedään loppuun! ;) Olen jo hieman suunnitellut, että miten tästä eteenpäin. Ajattelin, että jos aamupala olisi puuro, sitten lounaaksi jotain kevyttä, välipalaksi nutrilett, päivälliseksi jotain kevyttä ja iltapalaksi jotain kevyttä, niin eihän tää voi mennä pieleen! :) Motivaatio on ainakin hyvä tällä hetkellä! :)