Mun on pakko myöntää, että mä pidin aika rennon viikonlopun. Nimittäin perjantaina tuli herkuteltua,samoin myös lauantaina ja vähän eilenkin. Mutta kuitenkin koko viikonlopun pidin huolen veden juomisesta, että se 3litraa tulee silti juotua. Ja esim. perjantaina söin salaattia lounaaksi. Lauantai ja sunnuntai ruokailut meni myös hyvin. Ei siis tarkoita, että koko viikonloppu olisi pilalla jos vähän herkuttelee. Mun on pakko sanoa, että mua oikeesti pelotti tänään katsoa mitä vaaka näyttää. Mutta ei se näyttänyt kamalia lukemia. Tai no kamalia lukemia juu, mutta paino ei ollut noussut juurikaan viikonlopusta! :) Se jos joku tuntui hyvältä! Vaaka näytti tänään 148,3kg. Ei me vieläkään olla siellä tavoitteessa, mutta aikaa on vielä jäljellä ja olen aika hyvin suunnittelut tämän 2viikkoa. 4,3kg on tavoitteesen :) Uskon, että se saavutetaan kyllä heittämällä! :) Mä en kyllä anna minkään pilata mun motivaatiota! ;) Tuo ihana aurinkokin oikeesti antaa vaan hyvää mieltä. Kyllä tämä tästä ;)