Eilen kävi niin, kun mä vähän pelkäsinkin. Nimittäin vatsa oli vähän eri mieltä eilisestä ruokailusta. Koko eilinen ilta ja tämä aamu on mennyt vessassa ravaamiseen ja vatsa on ollut todella kipeä. No jos tästä jotain hyviä puolia pitää löytää, niin paino ainakin tippui. Tänä aamuna paino oli 149kg. Enään siis 5kg jäljellä tavoitteesta! 

Kyllä se eilinen vessassa ravaaminen sai mut taas muistamaan, että on parempi pysyä tolla terveellisemmällä ruualla ja jättää noi epäterveelliset ruuat vähemmälle. Itseasiassa mä ajattelin, että seuraavan kerran epäterveellistä ruokaa söisin vasta sen ravitsemusterapeutin jälkeen. Nimittäin ihan ehdoin tahdoin en halua kokea tuota eilistä uudestaan.  

Ruokailun lisäksi olis tosi hyvä aloittaa myös liikunta. Mä en vaan oikein tiedä mikä sais mut liikkumaan. Mä jossain kohtaan tykkäsin käydä uimassa, mutta jotenkin sinne lähteminen on kuitenkin niin suuren työn takana, että en saa sinne lähdettyä. Matka ei olisi pitkä, mutta kai mua jotenkin ahdistaa todella paljon se ihmisten tuijottaminen ja arvostelevat katseet.  Sit taas jos mä lähtisin ihan vaan kävelemään, niin sekin on jotenkin ahdistava ajatus tällä hetkellä. Sielläkin ihmiset tuijottaa. Joo ei sais antaa muiden ihmisten vaikuttaa omiin tekemisiin, vaan oikeesti mennä ja tehdä. Se on siis tässä vähän työn alla vielä. Kyllä mä vielä joku päivä näytän muulle maailmalle, että mä pystyin tähän! :)

Ps. En tiiä onko näistä mun teksteisä kenellekkään mitään hyötyä / apua, mutta mua itseäni auttaa, että saan purkaa sydäntäni tänne.