Enään muutama hassu päivä ravitsemusterapeutti käynnille. Aika on mennyt niin nopeasti. 2vko2päivää sitten tuli ne mun pussikeitot ja ajattelin, että viikot tuntuu vuodelta, mutta nää 2viikkoo on oikeesti mennyt todella nopeasti. Toki onhan tähän 2 viikkoon mahtunut monenlaisia juttuja. Ja enhän mä olen pelkkiä keittoja syönyt 2 viikkoa :) 

Mutta tosiaan, se käynti on pian ja odotan sitä nyt jo innolla, koska mun paino on oikeesti tippunut hyvin ja näyttää siltä, että tavoitteeseen päästään. Tänään paino nimittäin oli 145,2kg!! Eli enään 1,2kg tavoitteeseen!!!!!! Mä olen niin iloinen! Nyt vaan loppuun asti kunnon tsemppi! 

Tää laihtuminen ja pussikeittoilu on saanu mut miettimään uusia asioita. Siis, että mites ens viikon maanantain jälkeen tapahtuu? Mä en nimittäin voi, enkä mä halua palata entiseen elämääni. Ja tällä nyt tarkoitan siis niitä huonoja elämäntapoja. Jotenkin mulle tuli eilen illalla semmonen olo, että maanantaina sen ravitsemusterapeutin jälkeen muutan mun ruokailua taas. Ja nyt tarkoitan sitä, että luulen noiden pussikeittojen jäävän toistaiseksi taka-alalle / korkeintaan välipalaksi ja tilalle tulee ihan oikeata ruokaa. Uskon, että edelleen aamupalana pysyy puuro, mutta lounas ja päivällinen on sitten jo erilaista, kun nyt. Eli pussikeiton ja raejuuston tilalle tulee, salaattia, lihaa tms. Ja väli ja iltapala täytyy suunnitella myös :) Uskon, että herkuttelu ja ulkona syöminen tulee muuttumaan myös täysin. Nimittäin minä, kun olen aina ollut sellainen, että ulkona ei voi syödä muuta, kun epäterveellisesti, mutta eilinen osoitti senkin aivan vääräksi. Nimittäin eilen kävin lounaalla mun avokin kanssa ja hän söi hampurilaisen ja minä otin vuohenjuustosalaatin. Mä voin kertoa, että se mun ruoka oli erittäin hyvää ja täyttävää. Ja eikä mun edes tehnyt pahaa katsoa vieressä, kun toinen söi hampurilaista. Tää kaikki on oikeesti mulle todella outoa ja uutta! Musta jotenkin tuntuu, että olen jotenkin uudesti syntynyt! Tai sitten se vanha positiivinen minä on taas löytynyt. Mä voisin vaan hehkuttaa tätä mun hyvää fiilistä ja oloa koko maailmalle! 

Mä lopetan nyt tän mun hehkuttamisen ;) Ja nyt näyttää siltä, että toi teksti on taas vaihteeks aika epäselvää, pahoittelut siitä, mutta syy taitaa olla se, että mun päässä vaan ajatukset sinkoilee joka suuntaan ja ei oikein tiedä mitä pitäis kirjottaa :D