Pienen hiljaisuuden jälkeen vähän päivitystä taas tilanteeseen. Kuva kertoo jo varmaan enemmän, kun tuhat sanaa.17342045_10212502821508368_73712037_o.jp

Kyllä, mulle iski pieni paniikki, että entä jos mä en saakkaan painoa pudotettua siihen mennessä, kun se ravintoterapeutti aika on. Niin turvauduin sitten tälläiseen ratkaisuun. Tarkoitus on nyt siis ensin tehdä tuo 4 päivän kickStart ja sitten siitä jatkaa kevyellä ruualla ja varmaan osittain korvata päivän aterioita noilla ateriakorvikkeilla ja luultavasti sitten viimeisellä viikolla ottaa taas toi 4 päivän kickStart. En oo kyllä mitenkään tyytyväinen itseeni, että joudun tälläisen ratkaisun tekemään, mutta ehkä tää sitten motivoisi jatkamaan hyvin alkanutta painon pudotusta. Ja tiedostan kyllä, että tää ei ole mikään oikotie onneen. Että jos 4 päivää syö noilla ja sitten heittää elämän risaseksi, niin paino tulee kyllä  takas ja ehkä verojen kanssa. Siksi tää täytyykin nyt suorittaa noissa pienissä sarjoissa, että sais sen painon putoamaan + että paino jatkaa putoamista myös tän nopean aloituksen jälkeen. Kyllä tämä tästä. Mä en vaan halua mennä sinne ravintoterapeutille taas kuulemaan, että projektia on taas pakko siirtää siksi, että paino ei ole pudonnut tarpeeksi. Se vaan ei ole vaihtoehto. Siksi mä koin, että tää on nyt viimeinen oljenkorsi käytettäväksi, että saan sen painon putoamaan ja projekti etenee aikataulussaan. Toki se tuleva ravintoterapeutti on vaan välietappi, että luultavasti se antaa taas jonkun uuden painotavoitteen, mutta sen näyttää sitten aika. Toivottavasti nyt tän 3 viikon aikana saatais joku kiva lukema, mistä olis sitten hyvä jatkaa.

Mitä tohon ns. pikadiettiin tulee, niin voin suoraan kertoa, että kyllä mua hieman pelottaa tulevat päivät. Toivottavasti päivät menee nopeasti ja saan pidettyä itselläni hyvän mielen ja tsempin loppuun asti. Asenne on kuitenkin se mikä loppu peleissä ratkaisee. Mä oon koittanu miettiä, että mikä olis semmonen sopiva motivaattori mikä sais mut oikeesti yrittää ja jaksaa loppuun asti tän projektin, mutta en oikein tiedä mikä se olisi, koska en voi luvata itselleni tavallaan mitään mikä maksaa. Esim "uudet vaatteet" tai "kylpylä loma" tms. Koska en tiedä onko silloin varaa mihinkään tuollaisiin. No ehkä nää sitten lopussa selviää, että miten mä itseni palkitsen. Kai sitä nyt ainakin yhdet farkut ja vaikka uuden t-paidan voi ostaa ;)

Täytyy muistaa päivittää miten tää 4 päivän projekti etenee. ;)