Eilinen oli jännä päivä. Aloitin aamun kaurapuurolla, söin lounaaksi "suklaajuoman" (mitä tuolla alempana kuvassa näkyy). Jossain kohtaa kuitenkin iski nälkä ja tein itselleni salaattia. (salaattia, kurkkua, tomaattia ja raejuustoa). Lähdin kuitenkin iltaa viettämään muualle ja päätin hakea subwaystä salaattia. Mä himoitsin kyllä kaikkea muuta ruokaa, mutta päätin pitäytyä salaatissa. Illanvietto paikkaan päästyäni mietin, että miten selviän siellä, kun tarjolla on sipsiä ja karkkia. Ensi alkuun kuitenkin päätin, että ainakin pitää yrittää olla ilman. No jossain kohtaan otin yhden karkin ja vielä laskin, että kuinka monta karkkia syön. No voitte arvata, että jossain kohtaan menin jo laskuissa sekaisin. Mutta, tässä tulee se yllätys.... Mä en syöny karkkia (enkä sipsiä) sillai, että "nää loppuu kohta, näitä pitää rohmuta niin paljon, kun vaan pystyy". Vaan oikeesti söin hyvin harkititusti!  Mutta pitihän se sitten tietty aamulla nousta vaakalle ja mä voin kertoa, että mua oikeesti hirvitti katsoa tulosta! Mutta minun ilokseni paino oli pudonnut kilon! :) Mulla on vielä 3,8kg tavoitteeseen ja vielä on hyvin aikaa :) Mä oon todella luottavaisin mielin. Ja tosiaan ajattelin nyt viikonloppua vasten aloittaa ton keittoiluin. Toki vähän rennommin. Eli tarkoitan nyt sitä, että voin korvata pussikeiton salaatilla. Liian natsi meiningillä tästä ei vaan tule mitään. Tunnen itseni jo sen verran hyvin, että voin sanoa noin.