Tänään on taas ollu niitä päiviä, että tuntuu siltä, kun päivä ei vaan lähtisi millään käyntiin. Aamulla jo pelkkä herääminen tuotti tuskaa. Olisin voinut nukkua vaikka kuinka pitkään, mutta nuo karvalapset oli vähän toista mieltä asiasta. Ja no ehkä hyvä niin. Ja jotta päivä ei ainakaan helpottuisi, niin "ihana" ja aina niin "rakas" ystäväni selkäkipu päätti tulla ilmoittamatta vierailulle. Se on kyllä semmonen riesa... Ei oikein tiedä pitäskö istua vai maata. Ja välillä kumpikaan ei ole hyvä vaihtoehto! Jotta päivä ei menis vaan selkäkivun kärsimiseen, niin yritin tehdä kotitöitä. Nyt on imuroitu, pyykit pesty ja laitettu kuivumaan. Ja oon mä ehtiny lounaankin valmistaa. Tänään(kin) oli kanasalaattia. Hyvää se oli, en kiellä. Jotenkin vaan se ruuan valmistaminen on välillä muka kovin työlästä. En tiedä kyllä miksi, mutta ehkä se johtuu siittä, että toi ruuanlaitto nyt ei suoranaisesti ole kovin lähellä mun sydäntä. Ehkä tää nyt vaan pitää koittaa kääntään niin, että mulla on erittäin hyvä syy noudattaa sitä terveellistä ruokavaliota. Koska mä kuitenkin haluan oikeesti laihtua. Eikä se paino oikeen lähde muuten, kun sillä terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla. Mistä tulikin mieleen, että saan tänään mun pyöräni takaisin huollosta ja pääsen vihdoin ja viimein pyöräilemaan! Nyt siis vaan täytyy ottaa tää uus elämäntapa haltuun, niin eiköhän se välitavoite paino kohta sieltä saavuteta!