Hei, tähän alkuun mun on pakko sanoa, että mä huomasin, että mun sivulla on käyny paljon porukkaa tässä parin päivän aikana. Hmm. Toivottavasti teille on ollu jotain iloa näistä mun jorinoista. Olisitte nyt edes jättäneet kommenttia. Toki, jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, niin sitten ei kannata kommentoida mitään ;)

Mut joo, niin ku jo tuo otsikko kertoo, niin uusi alku. Taas. Juu tiedän. Mut aina on aloitettava alusta..Tai no mun on aina aloitettava alusta ja puhtaalta pöydältä. 

Mutta asiaan.... Mä oon aika kauan tässä pallotellu sitä leikkaus juttua. Että mennäkkö leikkaukseen vaiko eikö mennä. Ja mä tiedän, että mun mieli ehtii muuttua noin 100 kertaa tässä välissä. Ai miksi? No siksi, että mä voin suoraan myöntää, että mua pelottaa todella paljon se leikkaus. Mutta jos oikein järjellä tätä asiaa miettii, niin ei mulla taida olla muita vaihtoehtoja, kun se leikkaus. Mä oon jo niin monta kertaa yrittänyt itsekseen laihdutusta ja se ei vaan onnistu. Tai no onnistuu, mutta se tulee aina korkojen kanssa takaisin. Että ehkä tää leikkaus nyt vaan on ainut vaihtoehto. Sitä ennen pitäis vaan tehdä paljon sen eteen, että se paino lähtisi putoamaan ja olisin sillon juhannusviikolla siinä painotavoitteessa (144kg). Noh, mä olen tänään taas aloittanut ton nuttrilet kuurin, koska se on hyvä startti mulle siihen painonpudotukseen. Keho puhdistuu ja mieli virkistyy. Niin siinä viimeksikin kävi. Nyt vaan pitäis muistaa, että vaikka mitä takapakkeja tulisi, niin ne täytyy hoitaa jollain muulla tavalla, kun syömällä lohtu ruokaa. Totuus on kuitenkin se, että se ruoka ei kauaa lohduta. Ja se tuo lisäkiloja. Mutta muutos lähtee taas niistä pienistä arjen asioista. Eli lisäämällä veden juontia ja liikuntaa. Mä en oo taas moneen päivään juonu vettä, muuta kun kahvin muodossa. Ja sitäkään ei mene päivässä, kun 2 kuppia. 

Mä oon tän aamupäivän käyttänyt siihen, että mä olen etsinyt tietoa laihdutusleikkauksesta. Mä en tiedä miksi en ole aikaisemmin tajunnut etsiä esim. youtubesta videoita liittyen aiheeseen. Siellä oli aika paljon "virallisia" videoita aiheesta. Siellä jopa puhuttiin siitä, että kuinka liikunta pitäisi aloittaa jo ennen leikkausta ja kuinka pitäisi ajatella, että tämä laihdutuskerta on viimeinen ja tämän jälkeen, ei enään tarvitse laihduttaa. Totta, miks mä en oo tollasta ennen tullut ajatelleeksi?

Noh, nyt on aika paljon tietoja etsitty ja josko tämä saisi nyt sen motivaation pysymään ylhäällä ja pudottamaan painoa. Se on kuitenkin ihan varmaa, että en aio lopun elämääni olla ylipainoinen. Se on kuitenkin sellainen asia joka vaikuttaa mun elämään niin paljon. Olen kuitenkin vielä nuori ja elämä ns. vasta edessä.