Eilen pitikin tänne vähän päivittää tilannetta, mutta oli kiireitä ja ajatuksetkin sinkoili sinne ja tänne, että eihän niissä meinannut itsekkään pysyä mukana! Mutta tilanne on siis tällä hetkellä se, että painotavoitteeseen enään 1,4kg! Toki sillä kotivaakalla, mutta hyvällä mallilla ollaan ainakin. Rav.terapeutin käyntiin on enään 1kk!! Huh, kun aika onkin mennyt nopeasti! Mutta tosiaan suuntana on, että se paino lähtisi edelleen laskuun. Ja kuten rav.terapeuttikin sanoi, niin sen painon on laskettava aina sinne leikkauspäivään asti. Mulla on tällä hetkellä jonkun verran noita nuttrilet tuotteita ja mä tässä suunnittelinkin, että syön nyt niitä niin kauan, kun tavaraa riittää ja sen jälkeen / vähän jo sen aikana muokkaan sitä ruokavaliota sitten vähän ns. fitfarmin superdieettiin. Mulla on siis vanhat ohjeet sekä koneella, että päässä! :) Uskon, että näillä pääsen hyvään vauhtiin! :) Olen nyt päättänyt, että tämä on tällä hetkellä se mun elämän tärkein asia ja mihin mun pitää keskittyä 100%, muut jutut saavat nyt odottaa. Uskon, että tää laihtuminen on yksi avaintekijä kaikkeen. Eli jos en laihdu, niin en voi muillekkaan asioille mitään tehdä. Niin ja tosiaan, kun tämä on nyt mun viimeinen näytönpaikka sille rav.terapeutille, että saan sen painon pudotettua!

Aaa. Taas mulla juoksee noi ajatukset ihan hulluna ja tulee ajatuskatkoksia :D Mulla olis niin hirveesti sanottavaa, mutta ei niitä saa "ulos" :D No, eiköhän tossa ollut nyt ne tärkeimmät :)