Juhannus meni kyllä yllättävän nopeasti. Oli niin paljon kivaa tekemistä. Perjantaina oltiin kaverin luona ja istuttiin iltaa, pelattiin ja saunottiin. Eilen taas oltiin samaisen kaverin kautta sellaisella "mökillä", missä päästiin saunaan ja kävin mä heittämässä talviturkin pois :D Sitten siinä vähän grillattiin ja vietettiin aikaa nuotion äärellä. Saatoin siinä jopa muutaman alkoholi juoman juoda. Mä siis yleensä olen porukasta se joka ei juo, mutta ajattelin, että eiköhän sitä nyt juhannuksen kunniaksi voi muutaman ottaa. Ja tosiaan sen muutaman vaan joinkin. Ruokailujen suhteen en nyt oikein jaksanu stressata. Koitin tietty syödä mahdollisimman vähän mitään herkkuja, mutta en tiedä kuinka hyvin siinä onnistuin! Veden juonti ei kyllä onnistunut mitenkään. En tiedä mikä siinäkin oli niin vaikeaa?! Saatikka lenkkeily. Juu, ei tullu lenkkeiltyä, mutta nää kaikki korjaantuu huomisesta alkaen! Tai no kävin mä tänään jo vähän lenkillä ja oon koittanu jo tänää vähän fiksummin elellä, mutta jos nyt kuitenkin huomenna taas alkais ns. puhtaalta pöydältä :)

Mä saan muuten varmaan ens viikolla uuden aktiivisuus rannekkeen!! :) Noin tekstien ja videoiden perusteella on ihan loistava laite tulossa! Sen pitäis meinaan tunnistaa jos kävelee esim. portaita. Tai jos menet pyörällä tai uit. Siinä on sykemittari samassa ja gps! Odotan innolla! Josko se sais kans aktivoitumaan lisää siihen liikkumiseen! Onhan tuo polar loop:kin ollut ihan hyvä, mutta nyt enemmän liikuntaan hurahtaneena sitä janoaa jo enemmän kaikkea hienouksia! :)

Mä toivon, että mun suunnitelma uudesta ruokavaliosta + liikunnasta lähtee hyvin käyntiin ja paino lähtee taas lasku suuntaan. (tarkennus, että ei ole nyt, kun ehkä 2-4kg tullu lisää). Olis se kuitenkin kiva mennä sitten elo-syyskuussa sinne kirurgin luokse hyvillä mielin, kun tietää painon tippuneen! 

Mutta eipä mulla kai muuta päivitettävää tähän hätään ole! :) Toivottavasti kaikki on selvinnyt juhannuksesta! :)