Niin sitä vaan mietin, että miksi se nuttrilet on niin paljon "helpompaa", kun tää ns. normaali elämä?! Ja nyt tarkoitan lähinnä sitä, että niin paljon vaan helpompi oli laittaa vedenkeitin päälle ja sillä aikaa tyhjentää jauheet lautaselle ja kaataa vesi päälle ja näin on ruoka valmis. Tai aamulla vaan sheikkeriin vettä ja pussin sisältö sinne ja sekoittaa ja kas on taas aamupala valmis. Nyt tarvii nähdä vaivaa siihen, että tekee sen aamupalan / ruuan. Joo, varmaan vois tehdä valmiiks jo edellisenä päivänä, mut mua jotenki inhottaa, kun se salaatti sillee vetistyy yön aikana. Yök! Helpompi vaan tehdä yksi ateria kerralla. Esim. Just nyt tällä hetkellä mun pitäis varmaan suunnitella kauppaan menemistä, mutta jotenkaan nyt ei vaan nappaa yhtään lähtee mihinkään. Voisin mieluummin mennä tonne peiton alle ja pysyä siellä siihen asti, että on se kirurgi käynti ja taas mennä peiton alle siks aikaa, että on se leikkaus sitten. Ei ainakaan pääsis lihoomaan :D 

Hmm. Jostain vaan nyt pitäis taas löytää se usko siihen, että liikunnalla ja ruokavaliollakin se paino tippuu, eikä vaan niillä pussikeitoilla. Mä tiedän kuinka tyhmältä mä kuulostan tällä hetkellä, mut ei mua oikeestaan nyt kiinnosta :D Ja tiedän kuinka ristiriitaiselta mun jutut kuullostaa :D Ensin valitin, että kuinka pitää vaan syödä keittoja, kun haluaisi syödä muutakin ja nyt valitan, kun ei saa syödä keittoja... :'D Elämä on välillä vähän tällästä :D 

Mutta ehkä sitä pitäis nyt vaan koittaa iloita niistä tietyistä asioista mitä mä oon löytänyt. Esim. se kävely. Kunhan joka päivä kävelee ainakin sen 10 000 askelta :) Ja kuinka enään ei niin tee sitä makeaa mieli. PAITSI tänä aamuna. Mun teki niin hirveesti mieli MUNKKIA!! Koitin kyllä itselleni muistuttaa, että varsinkin tuon lähikaupan munkit on ihan sairaan pahoja, että ei niitä kannata ostaa, saatikka kuinka paljon niissä on kaloreita :O Onneks nyt alkaa pikku hiljaa tuntuu siltä, että munkki himo alkaa mennä ohi :D Kai sitä pitäis alkaa tuumasta toimeen, eli oikeesti nyt kattella, että mitä tuolta jääkaapista puuttuu ja lähtee sinne kauppaan :) Mä pääsisin sinne niin helposti bussilla, mutta ajattelin, että jos kävelis sinne ja tulis sitten vaikka bussilla takas. :) Ei sinne ole matkaa, kun joku 1-1,5km :) Tai jotain siihen suuntaan. Ulkonakaan ei ole nyt liian kuuma, niin jaksaa hyvin kävellä. Ja vielä, kun laittaa kuulokkeet päähän, niin on hyvää musiikkia koko matkan. Kuulokkeet on kyllä ollu melkoinen pelastus noilla lenkeillä :)

Mut joo, eipä mulla taas muuta :)