Nimittäin se rav.terapeutti käynti ;) Paino näytti siellä 142,8kg! Wohoo! Nyt seuraavaksi sitten odotellaan elo/syyskuuta. Sillon on kirurgin tapaaminen ja vatsalaukun tähystys. Itse leikkaus on kuulemma vasta joulu / tammikuussa. :( Ja nyt ei kuulemma saa syödä nuttrilettiä, vaan ihan normaalia ruokaa. Mutta ei auta, kun nyt tää puol vuotta pärjätä itsekseen ja pudottaa painoa parhaansa mukaan :)

Mun on muuten pakko kertoo teille mitä eilen tapahtu! Kaveri kysy meiltä, että kiinostaisko lähteä pizzalle. Siinä aikamme mietiettyä tulimme siihen tulokseen, että miks ei, koska onhan mun aina sitten mahdollista ottaa salaattia. Ikäväkseni sain kyllä pettyä pahemman kerran, nimittäin ei ollut mahdollista saada salaattia. No otin sitten aikamoisen riskin ja otin sitten pizzan. Toki kyselin sitten kaverilta, että jos nyt syön sen pizzan, niin kai hän sitten lähtee mun kanssa lenkille viel illalla. :D Ja niin siinä sitten kävi, että heti pizzan syönnin jälkeen me lähdettiin lenkille. Matkaa kertyi 5,58km ja reissuun meni joku 1h ja vartti. Caloreita paloi mukavasti ja koko päivän askel tavoitekkin saavutin heittämällä. Eilisen päivän aktiivisuudeksi näytti 130% :) 

Mutta täytyy sanoa, että ei mua ennen olis noin paljon harmittanut se, että en saa salaattia syödäkseni, mutta kieltämättä eilen oikeesti laitto harmittamaan ihan kunnolla tuo asia. Se on jotenkin niin outoa, että on vain epäterveellisiä pikaruoka paikkoja, mutta ei terveellisiä. Toki monesta ravintolasta saa terveellistäkin ruokaa, mutta aika harvassa on ne oikeesti terveelliset pikaruoka ravintolat. 

Mutta eipä mulla muuta :) Mä taidan nyt jo varmuuden vuoksi toivotella kaikille hyvät juhannukset!