Juhannuksen jälkeen paino on noussut 5kg... Ja taas  mä huomaan miten aika kuluu nopeasti ja elo-syyskuu on lähempänä... Nyt ei auta, kun ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä jotain tuolle painolle. Tai muuten saan heittää hyvästit leikkaukselle! 

Mä olin tossa viikon mökillä ja en päässyt vaakalla käymään ja oli oikeasti järkytys aamulla, kun näki painon nousseen niin paljon! Mut mä oon tosi onnekas, kun sain mun kaverin mukaan laihduttamaan mun kanssa! :) Sovittiin, että kerran viikossa ilmoitetaan toisillemme painot ja soitellaan jos tulee vaikeita aikoja :) ihanaa, kun on joku mukana tässä ja voi antaa vertaistukea puolin sun toisin. 

Mä ajattelin aloittaa niistä perus jutuista taas. Eli veden juonnista ja säännöllisesti syömisestä :) niillä pääsee pitkälle :) Mutta kyllä se liikuntakin tulee mukaan. Tänään kävin esim. Pyörällä kaupassa avopuolison kanssa. Yhteensä 8.17km. 

 Haluan uskoa, että saan painoa pudotettua :)