Yllättävää tai sitten ei. Nimittäin kirurgin aika ei ole vieläkään tullut. Mä en vaan jaksa odottaa..Olis niin paljon helpompaa, kun tietäis, että millon se aika on. Ei tarvitsisi stressata ja tietäisi, että tää projekti ainakin etenee ja voisi vähän suunnitella tätä elämää eteenpäin. Nyt tää on vain tätä odottamista ja miettimistä, että tuleekohan se aika ikinä. Ja siis, kun tässä on nyt tullut vähän muitakin asioita. Nimittäin kävin lääkärissä, koska vasemman korvani tärykalvossa on reikä ja tästä syystä myös kuuloni on alentut. Lääkäri käynnillä selvisi, että mulla on poikkeuksellisen suuret kitarisat jotka ilmeisesti häiritsevät ilmanvaihtoa korviini. Ja lääkäri sanoi, että normaalisti ne vaan leikattaisiin pois, mutta nyt tilanne on se, että mulla on se lihavuusleikkaus tulossa, niin ei halua tehdä leikkausta sitä ennen, koska on lihavalla ihmisellä aina riski tehdä leikkaus, koska komplikaatio riskit on niin suuret. No nyt ei auta, kun vaan odotella, että ne sieltä viitsisi lähettää mulle sen kirurgin ajan.

Tokihan tässä odotellessa voi tehdä vaikka ja mitä. Tällä hetkellä mietin sellaista, että miten saisin hommattua itselleni sellaisen uimahalli+sali rannekkeen. Se maksaa 39€ ja on voimassa 6kk. Eihän tuo kallis sinänsä ole, mutta tuntuu, että kaikki raha mitä tulee, niin menee aina johonkin ihan muuhun. Toi olisi tällä hetkellä vaan aika iso juttu, koska uinti on kuitenkin se mistä tykkään ja se varmasti tukisi tätä painon pudotusta. Täytyy toivoa, että saisin jotenkin tuo rannekkeen hommattua.  Eipä mulla kai mitään muuta. Jatkan tätä loputonta odottelua. :(