Mä jo aamulla olin niin iloinen, että olin päässyt ns. Uudelle kymmenelle. Eli tässä kohtaa tarkoitan sitä, että painoni olisi 13...kg, eikä 14...kg. Siis kun vaaka näytti aamulla 139,64kg, olin niin iloinen, mutta kuitenkin mielessä pyöri, että voiko tosiaan olla niin paljon edelliseltä päivältä pudonnut paino, joten päätin käydä uudelleen ja huomasinkin, että paino oli 141,1kg. Se miksi vaaka näytti ensin muuta, johtui siitä että vaaka osui mattoon ja tästä syystä se näytti pienempää lukua. Mutta ei se haittaa! Koska en mä kaukana ole tuosta 139kg :) Mä oon pysyny hyvin ruokavaliossa kiinni ja liikkunut paljon, kiitos uusien kenkieni ;) Se on muuten jännä miten lenkki sujuu hyvin säällä, kun säällä, kun sulla on varustus oikea. Hyvät vaatteet, kuulokkeet, hyvää musiikkia ja hyvät kengät, niin johan alkaa lenkki sujua :) mut ei mulla muuta tähän hätään :)