En taas vaan ymmärrä...Olin eilen todella aktiivinen. Kävin tunnin lenkillä (5,2km), poljin pyörällä 11,8km ja poltin 4123kcal. 

Ja silti, mun paino oli noussu taas eilisestä... Joo toki mä vähän herkuttelin eilen, kun ajattelin, että se on kerran viikossa ok ja en edes herkutellu mitenkään ns. "kaksin käsin", vaan tosi maltillisesti ja tietty huomioin tän herkuttelun niin, että jätin välipalan ja iltapalan syömättä. Muuten olen siis syönyt ihan normaalia ruokaa ja syöny säännöllisesti.

Niin ja liikkunut ihan hulluna. Mä oon kävellyt tällä viikolla 73km. Eli ollut aika aktiivinen, niin tuntuu oikeesti aika helvetin pahalta, että yks herkuttelu päivä voi pilata kaiken. Täytyy nyt varmaan unohtaa kaikki muu elämä siksi aikaa, että tää kaikki on ohi. Koska mä en vaan yksinkertaisesti jaksa näitä takapakkeja tällä hetkellä. Kokoajan sellainen olo, että olen löysässä hirressä. Ja tällä nyt tarkoitan sitä, että paino ei tunnu liikkuvan yhtään mihinkään suuntaan ja olis nyt kuitenkin ihan kiva mennä sinne kirurgin käynnille niin, että ei tarvitsisi pelätä siihen vaakalle nousemista. Koska se rav.terapeutti sanoi, että jos paino on noussut, niin se projekti loppuu siihen paikkaan. Ja jos niin kävisi, niin se olis pahinta mitä voisi nyt tapahtua...

Paino siis suhaa koko ajan edes takas. Ja se on oikeesti todella raivostuttavaa! Eilen vaaka näytti 142,8kg ja tänään aamulla 143.4kg. Kunpa nyt sais ton painon edes 140kg, niin ei oikeesti tarvis miettiä, että mitä se näyttää 13.10.

No mulla on tasan 2 viikkoa aikaa saada tota painoa takas lasku suuntaan. Eiköhän se tosta lähde. Pitää vaan pysyä liikkeessä jne. Periksi en anna! Mä olen nyt päässy vauhtiin ja en anna kyllä minkään pysäyttää mua. 

Se mikä on oikeesti uutta ja ihmeellistä, niin tänään aamulla mulla oli oikeesti niin paska fiilis painon takia, että mä oikeesti mietin, että eiks se sitten oo ihan sama vaikka mä tänään herkuttelisin, kun ei mikään vaan onnistu. Mutta sitten mä tajusin, että niinhän mä olen aina ennen tehny ja siks mä oonki ylipainoinen. Ja se ehkä "auttaisi" mua hetken, kunnes tukisi taas ihan hirvee morkkis ja ärsytys, kun paino nousee. Joten päätin ratkaista tän mun ärsytyksen ihan vaan sillä, että lähden tonne sade ilmaan lenkille ;) 

Eipä mulla kai muuta tällä kertaa. Hyvää viikonloppua kaikille!