Äää, mun on heti pakko hehkuttaa, että mä kävin eilen "pikku" lenkillä!! Joo siis mun piti oikeesti lähtee käymään semmonen about 3km lenkki, mut sitten matka "vähän" venähti ja kävelin sitten 8,5km!! Aikaa meni kyllä melkein 2h, mutta se fiilis mikä siitä tuli, kun ylitti omat odotukset ja jaksoikin kävellä noin pitkän matkan! No tästä innostuneena sitten ajattelin, että herään tänään aamulla aikaisin, käytän koirat ulkona ja syön aamupalaa ja sitten suuntaan uimaan. Noh, heräsin kyllä 7 aikaa aamulla ja söin aamupalaa ja käytin koiratkin ulkona ja olin kyllä jo matkalla uimahallille, mutta sitten vaan tapahtu jotain ja käännyin takas kotiin. Jotenkin mua vaan niin ärsytti toi ilma (ulkona satoi aamulla vaakatasossa vettä). En mä tiiä, mulla on muutenkin tää päivä ollut semmonen, että musta tuntuu, että en oikein herää tähän päivään ja kaikkea tekee mieli ja huoh! Menee hermot! Ärsyttää! 

No mutta... Kauan mä taistelin ja yritin viimeiseen asti keksiä jotain, mutta ei vaan onnistunut. Joten ajattelin, että no käydään lähikaupassa ostamassa jotain pientä kahvin kanssa. Että jos nopeesti kävelee, niin ei ehdi kastua edes. No mutta minun onneksi sade oli loppunut, joten päätin sitten, että jos jotain haluaa, niin sen eteen tarvii sitten kyllä tehdä vähän töitäkin. Joten kävelin sitten toiseen kauppaan, joka tosin on vaan 1km päässä, mutta tulee siitä jo 2km, kun kävelee sinne ja takas :D Joo, ei ollu kyllä fiksua, tiedän. Mutta kerrankos sitä? Niin ja olin mä sen verran fiksu kuitenkin, että ostin irtokarkkeja (oli tarjouksessa 3,99kg), mutta enpä ostanu kiloa ;) Koska tiesin sen, että se kilo menee kyllä yllättävän nopeasti :O Joten, ostin tasan 200g. Joo, onhan toikin paljon. Mutta mä jotenkin ajattelin tän asian niin, että mä ehdin tänään vielä käymään lenkillä ja illalla meen kaverin kanssa jumppaan, joten ehkä mä ehdin kuluttaa sen kalorimäärän mitä noista tulee. Tai no en ehkä kokonaan, mutta kuitenkin. Mä tiedän, että en ota tätä kuitenkaan tavaksi. Ja nyt kun toi kävely on tullut mun elämään, niin kyllä tämä tästä :) Ei elämä saa liian vakavaa olla. Mä olen kuitenkin ollu tosi sinnikäs ja oikeesti ylittäny itseni monta kertaa. Ja eikös se jo kerro taistelutahdosta paljon, että jos kaatuu ja loukkaa hieman nilkkaansa, niin silti jaksaa kävellä joka päivä monta kilometriä? Nilkka on siis kyllä ihan elossa, mutta otti tosiaan lauantaina vähän osumaa ja vähän jostain tietyistä asennoista saattaa kiukutella, mutta kyllä sen kanssa kävellä silti voi! :)

Eikai mulla muuta!