Mä huomasin eilen sellaisen uutisen, että joku toimittaja oli viettänyt sokerittoman syyskuun. Ja heti tuli mieleeni, että pitäiskö sitä itsekkin kokeilla jotain tuollaista. Mä olen oikeesti niin sokerista riippuvainen, että välillä ihan hävettää. Tai en mä tiedä olenko nyt kirjaimellisesti riippuvainen sokerista, mutta jos jotain makeaa on tarjolla, niin en ikävä kyllä osaa sanoa ei. Joten ajattelin, että nythän sitä olisi sitten hyvä hetki kokeilla, että miten mä pärjään ilman sokeria. Ajattelin kyllä, että tää voisi olla myös kyllä herkuton lokakuu, mutta pieni poikkeuksia aion itselleni kyllä suoda. Esim. tiedän, että ainakin yhdet synttärit on tulossa, joten jos on kakkua tarjolla, niin takuulla kyllä maistan! :D Mutta tässäkin tietty täytyy muistaa kohtuus. Että ei tarvii sitä suurinta kakkupalaa ottaa. :) 

Ja jotta totuus ei unohtuisi, niin enään 11 päivää gastrokopiaan. Aika tuntuu menevän niin nopeasti. Mutta ei mulla oo onneks huolta. Paino onneks laskee ja motivaatio on pysynyt ton kävelyn suhteen, vaikka kaaduinkin lauantaina ja vähän satutin nilkkaani. Mutta tossa se kulkee mukana ja kestää kävelyn, niin ei tässä ole mitään estettä kävellä :) Eilenkin käytiin vähän metsässä kävelemässä ja yritettiin etsiä sieniä. Ei kyllä löydetty mitään, mutta olihan se vähän vaihtelua tuohon normi lenkkeihin mitä olen käynyt kävelemässä. Käytiin me myös illalla semmosen tekoaltaan ympäri kävelemässä. Se ei ollut, kun 2,9km pitkä, mutta hyvin hankala maastoa se oli. Paljon juurakoita, pieniä teräviä kiviä, kalliota ja risukkoa. Välillä piti siis nousta kallion päälle, että pääsi jatkamaan matkaa. Olihan se vähän haastellista mulle, mutta mä selvisin! En kyllä olis ehkä selvinnyt jos alla ei olis ollu viime viikkoisia lenkkejä! Viime viikon lenkkikilometrit on muuten 40km! Ei huono! Täytyy tällä viikolla kattella, että jatkanko samalla linjalla, että joka päivä väh. 5km lenkki vai käynkö uimassa. Tokihan sitä tietty vois jotenkin yhdistää molemmat! :) Huomenna on ainakin keppi jumppaa kaverin kanssa :) Ja saman kaverin kanssa sitten perjantaina uimaan. Mä oon kyllä niin etuoikeutettu, kun mulla on tuollaisia kavereita, että ne jaksaa mua kannustaa ja tsempata ton liikunnan suhteen. Auttaa kummasti niinä huonoinakin päivinä jaksamaan, kun tietää, että on tuollain tukiverkko <3

Tää biisi on kyllä tällä hetkellä ehdoton tsemppi biisi mulle. 

"Joka ikinen aamu, on kaks vaihtoehtoo, voit luovuttaa tai uskoo"

https://youtu.be/qNqxr4IJexI