Joku varmaan luuli, että oon jo tän blogin unohtanut ja sitä myöden myös laihdutuksen, mut sori. En oo unohtanut ;) Projekti jatkuu edelleen. Nyt on tehtynä hyvät suunnitelmat tän projektin loppuun viemiseen. Meinaan ens viikolla olis tarkoitus aloittaa sali + uinti! Plussana tietty noiden koirien kanssa ulkoilut. Mä uskon, että noiden kanssa pääsen tosi hyvään alkuun. 

Mä en ole vieläkään kuullut mitään siitä leikkaus ajankohdasta, joten tässä on luultavasti hyvin aikaa omatoimisesti pudottaa tuota painoa. Mutta sen ainakin tietää, että ens vuosi on aika paljon erillainen mitä tämä vuosi oli. Ja uskon, että ensi vuosi tulee muuttamaan mun elämää monella tavalla! Toivottavasti pelkkää positiivista ;)

Mutta mä yritän päivittää tätä blogia aktiivisemmin mitä nyt ja tulen teille heti kertomaan, kun tiedän millon mun leikkaus on!

Hyvää uutta vuotta teille kaikille!