Aika hyvin mennyt nämä 3 päivää. En ole ikävä kyllä sinne salille ja uimaan vielä päässyt, mutta olen yrittänyt syödä paremmin ja vettäkin olen koittanut juoda tarpeeksi. Paino oli tänään aamulla 144,3kg, eli +2,6 kg enemmän mitä viime käynnillä oli, mutta ei se haittaa, kun nyt kuitenkin vaan keskityn tuohon oikein syömiseen, liikuntaan ja veden juontiin, nii toi 2,6kg ehtii hävitä helposti ennen seuraavaa käyntiä ;) Toki tietysti pyrin siihen, että lähtis enemmänkin, mutta en ota nyt mitään paineita. Mulla on tässä varmaan 2kk, ellei enemmänkin aikaa pudottaa tuota painoa. Enhän mä ole edes vielä saanu koko leikkausaikaakaan :( Joten siihen asti pudotetaan ihan omin avuin ilman stressiä siitä, että kuinka paljon putoaa.

Mähän en oo tästä mun leikkauksesta juurikaan huudellut missään, koska koen tän olevan niin iso juttu mulle. Joten olen kertonut vaan harvoille ja valituille. Mutta eilen mulle selvis, että ilmeisesti oon kertonu ihan väärille ihmisille tästä. Ihmisille joita pidin ystävinä, mutta ketkä ei selkeästi sitä ole. Sen enempää tätä asiaa avaamatta. Mutta voin kertoa, että oli eilen aika paska päivä, kun tän kaiken tajusin. Tajusin myös sen, että tämä blogi on selvästi ainut paikka missä voin kertoa ajatukseni leikkauksesta ja jauhota vaan tästä leikkauksesta. Koska ilmeisesti mun ympärillä olevat ihmiset ei jaksa kuunnella siihen liittyviä asioita. Eikä varmaan kaikki edes ajattele niin. Mutta pidän jatkossa kyllä suuni kiinni tästä asiasta. Olisi pitänyt tehdä niin alusta alkaen :( Mutta taas näköjään piti oppia kantapään kautta. Mutta nyt sen ainakin muistan. Ihan hiljaa vaan ja pitää kaiken omassa päässään tai kirjoittaa tänne. Pitänee myös harkita sitä suojamuurin rakentamista jälleen. Jos sitten olisi vähemmän haavoittuvaisempi. Mutta ei mulla tällä kertaa muuta.