Mä olin eilen nimittäin kuntosalilla! Täytyy sanoa, että onni on omistaa noin ihana ystävä, joka jaksaa tulla mun kanssa salille ja tsempata siellä. Mua meinaan pelotti tosi paljon mennä sinne salille. Olin varma, että siellä ihmiset tuijottaa ja kattoo sua arvostelevasti, mut jotenki mä vaan olin niin keskittynyt siihen omaan tekemiseen, että päätin olla liikaa miettimättä, että mitä ne muut miettii. Täytyy sanoa, että toki sekin helpotti asiaa, että siellä oli niin eri kokoista, ikäistä ja tasoista ihmistä, että sinne kyllä meikäläinenkin mahtui joukkoon. Mutta asiaan. Ennen salia mä kävelin salille. Sinne oli joku 1,8km. Ja kaverin kanssa mentiin vielä "lämmittelemään". Mä poljin kuntopyörällä 10min. Lämmittelyn jälkeen mentiin sinne salin puolelle ihmettelemään niitä laitteita. Kokeneita kävijöitä varmaan huvitti, kun siellä hämmästeltiin niitä laitteita, mut hyvin me vedettiin! Tai ainakin mun hauikset on ihan kipeät, kun treenasin niitä :D Mutta kaikinpuolin oli tosi kiva kokemus. Meen saman kaverin kanssa tällä viikolla vielä uudestaan salille. Mutta sen lisäksi mennään myös uimaan. Ne, kun on mahdollista tehdä samassa paikassa :) Toivottavasti tää innostus vaan kasvaa, niin tästähän saattaa tulla vaikka tapa ;) 

Mitä mun painoon tulee, niin enpä jaksa stressata siitä. Mä oon nyt kuitenkin syönyt tosi fiksusti, juonu vettä ja lisännyt liikuntaa. Niin uskon, että se paino tosta lähtee mukavasti laskuun. Tänä aamuna se oli 143.9kg. 

Mitä tulee leikkaus aikaan, niin ei oo tullut siitäkään mitään uutta infoa. Odottavan aika on pitkä.