Mulla on maanantain salitreeneistä kädet ihan törkeen kipeet edelleen! :D Tietää ainakin jotain tehneensä. Tänään olis tarkoitus saman kaverin kanssa mennä salille. Täytyy tänää varmaan tehdä vähän kevyemmillä painoilla noita käsiä, että ne ei ihan täysin yhteistyökyvyttömäksi mene :D  Täytyy toivoa, että ne tosta rauhoittuu.

Mä oon tässä miettinyt, että paljonkohan se nyt jo salilla käyminen vaikuttaa esim. Leikkaukseen / parantumiseen.  Sitähän sanotaan, että jos on paremmassa fyysisessä kunnossa, niin parantuminen on nopeampaa. Toki en tässä ajassa nyt mihinkään huippukuntoon pääse :D mut parempaan kuntoon toivottavasti, kun mitä nyt oon. (Piti tämä asia googlettaa ja näinhän se on, että kunnon ylläpitoa ja terveellisiä elämäntapoja suositellaan ennen leikkausta, koska toipuminen on silloin nopeampaa!) Tässä vielä aiheesta lisää: http://www.vsshp.fi/fi/hoito-ja-tutkimukset/leikkaukseen-valmistautuminen/Sivut/ennen-leikkausta.aspx  Eli nyt vaan salia ja uintia lisää! Tulee monta hyötyä samaan aikaan! :) 

Mutta eipä mulla muuta tällä kertaa.