Nyt on pakko sanoa, että melkoinen alku vuosi ollut! Ero, uusi työ, leikkaus ja nyt uutena muutto! Miettii, että vuotta ehtinyt mennä vasta 5kk, niin onhan tossa jo paljon tapahtumaa. Mutta kaikella on tarkoituksensa. Mut hei, mä oon selvinnyt. Ja aion selvitä jatkossakin! 

Mutta päivitetään tähän väliin tota painoa. Eli projektin alussa paino oli 152.3kg. Tänään aamulla paino oli 120.7kg! Eli painoa pudonnut kokonaisuudessaan 31.6kg! Leikkauksesta on nyt 40päivää. Leikkausaamusta painoa on pudonnut 14.3kg!

Olen kaikinpuolin tyytyväinen :)  Päivääkään en ole katunut leikkausta. Välillä musta tuntuu, että eihän sitä edes huomaa, että painoa on pudonnut, mutta kyllähän sen jostain vaatteista huomaa, mutta kai se kuuluu tähän projektiin :) 

Ja siis tosiaan mä löysin itselleni uuden asunnon. Se on pienempi ja halvempi, kun nykyinen asunto. Se on siitä kiva, kun mun alapuolella ei asu ketään ja ainoa seinänaapuri on kylpyhuoneen takana ja no tietty yläkerrassa asuu porukkaa. Täytyy toivoa, että on kiva talo  :)