Mä aloitin viime viikon maanantaina syömään terveellisesti ja käymään joka päivä 2-5km. Lisäksi sain kuminauhatreeni ohjeet millä olen nyt treenannut 2x. Ensimmäisen viikon jälkeen painoa putosi 2,4kg! Tokihan tuohan on varmaan suurimmaksi osaksi nesteet, mitkä lähti liikkelle, mut ei sen väliä. Pääasia, että paino on ottanut laskusuunnan. Olen myös hyvin ylpeä itsestäni, että olen pystynyt elämään herkuitta ja välillä elänyt ns. tunti kerrallaan tän mun uuden elämäntavan myötä. Päivä kerrallaan menee paremmin. Ja huomaa, että jos haluaa herkutella, niin senkin voi tehdä terveellisellä tavalla. Esim. Kanamunapizza oli ihan hyvää ja se oli terveellistä. Ihme kyllä kauhean suuria makeanhimo kohtauksia en ole saanut, vaikka kaappi on pullollaan herkkuja.Toisaalta se voi johtua ihan siitäkin, että ei vain ole ehtinyt mistään herkuista haaveilla, kun on pitänyt ateriarytmin säännöllisenä ja juonut väh. 2l vettä päivässä. Viikko meni oikeasti niin nopeasti, että en edes huomannut. Työviikkokaan ei tuntunut edes raskaalta. Kai sitä energiaa on vaan ihan eri tavalla, kun syö terveellisesti ja säännöllisesti. Toivon mukaan tämäkin viikko menee yhtä nopeasti. Työpäiviä on jo 2 takana, mutta 4 vielä edessä. Mutta eiköhän se nopeasti menee. Kohta saan jo huomata, että 2 vko takana ja 2 vko edessä. Päivä kerrallaan edelleen.