Mun mielestä tää alku viikko on mennyt hyvin. Mä olen tiedostanut mistä kaikki makeanhimo yms. johtuu. Tai no ainakin olen huomannut, että jos olen syöny huonosti, niin nälkä yllättää ja tekee kaikkea mahdollista mieli, mutta jahka pitää ruokailuajoista kiinni ja juo vettä, niin ei nälkä pääse yllättämään! 

Okei mä myönnän, että tänään aamupäivällä mun harkinta petti ja kävin syömässä lounaan burger kingissä! Söin steakhouse hampurilaisen, ranskalaiset, zero colaa, oreo jäätelöä ja oreo kakkua (jälkiruuan tosin jaoin paremman osapuoliskon kanssa). Myönnän, että piru meinasi saada vallan. Nimittäin ruokailun jälkeen päätin, että haen naistenpäivän kunniaksi itselleni ja puolisolleni donitsit... Mutta, mutta. Mä sain onneksi pidettyä pääni ja jätin donitsit hakematta. Lähdin kotiin ja koko koti matkan mietin kuinka mun tekisi mieli suklaata kahvin kanssa, mutta onneksi sain taas pidettyä pääni ja suklaat jäi suosiolla kauppaan ;) Arki ja viikonloppu on kyllä välillä yhtä taistelua :O Täytyy nyt kyllä sanoa, että en ole mitenkään pettynyt itseeni vaikka kävinkin burger kingissä. Enkä koe sitä mitenkään repsahduksena. Joo, okei harkinta petti ja olis pitäny vaan syödä sitä mitä kotona oli. Mutta en aio soimata itseäni, että näin kävi. Kyse on kuitenkin siitä, että tätä ei saa ottaa tavaksi ja elämä jatkuu. Tänään tarvii vaan laskeskella mitä syö. Uskon, että onnistun kyllä tavoitteessani :) Koska mulla on oikeesti motivaatio kohdallaan :) Kyllä tämä tästä :)