No en mä sentään ihan kokonaan tätä ole unohtanut, mutta enpä tiedä kyllä mitä tänne olis kirjoittanutkaan. Enkä kyllä tiedä nytkään. Tällä hetkellä kuitenkin ärsyttää sen verran taas...Nimittäin, eihän sitä kirurgin aikaa ole VIELÄKÄÄN tullut! Soitin sinne tänään taas uudelleen ja kysyin, että mikä kestää.. Siellä taas luvattiin, että asia laitetaan eteenpäin. Jep jep. Ehkä ens kesänä saan sen ajan! Eihän heillä mikään kiire sen ajan kanssa ole, miks olis? Mulla nyt vaan sattuu tää projekti estämään toista leikkausta, mutta eihän sillä ny mitään väliä ole. Annetaan sen vaan odottaa...Suututtaa!!! 

Mut jotain positiivista sentään. Paino edelleen laskusuunnassa :) Tätä menoa kohta hoidan tän ihan ilman mitään leikkausta. Kun on sinne kirurgillekkin näköjään yllättävän vaikeaa päästä... No mutta mutta mitäs muuta. Vietettiin viikonloppuna mun synttäreitä. Oikeesti mun synttärit on siis huomenna :) Mutta juhlittiin niitä kaveriporukalla jo etukäteen :) Sain lahjaksi lahjakortin millä voin sitte käydä ostamassa itselleni paremmat lenkkeily kengät. Mun nykyiset meinaan ei kestä yhtään vettä. Sukat kastuu ihan samantien, ku ulkona sataa hiukankin. Mun pitäis tässä muutenkin saada aikaiseksi kävellä tonne meidän lähi uimahalliin ja käydä sieltä ostamassa sellainen rannake, minkä kanssa pääsen uimaan ja salille. Se on voimassa 6kk ja saa käydä 1 päivässä uimassa ja salilla. En ole nyt vaan saanu aikaiseksi lähteä hakemaan sitä, kun ulkona on ollu niin huono sää ja no onhan noita tekosyitä.. :O No enköhän mä tässä vielä saa itseäni niskasta kiinni ja saan haettua sen rannekkeen :) 

Mutta eipä mulla uutta tähän väliin :) Ps. Olis ihan kiva, että te kaikki 80 lukijaa nyt edes jonku kommentin jättäisitte. Mä nään kuitenkin, että te käytte täällä ;)