Mä oon jo aikaisemmin tainnu mainita, että aina kun oon kotona, niin mä olen ns. Turvassa, koska kotona mulla on vaan mun nuttriletit! Ja kotoa poistuminen on mulle stressaavaa, kun sillon joutuu kohtaamaan houkutuksia. No eilen jouduin poistumaan kaus kotoa 2 krt. Ekalla kerralla piti auto hakea keskustasta. Koitan kertoa tän lyhyesti. Keskustassa avopuolisoni halusi jäätelöä. No tein päätöksen,  että mennään, mutta mä juon kahvin ja avopuolisoni saa sen jäätelön. Näin me myös tehtiin :) otin mä ihan pienen pienen maistiainen, mutta se oli siinä :) Sitten illalla tuli toinen tilanne.  Oltiin matkalla kaverille,  kun avopuolisolle iski nälkä. No hän haki makkaraperunat itselleen ja mä totesin, että mä en ota mitään. Joo, kyllä mun teki mieli,  mutta sain pidettyä mielitekoni kurissa :)  Nää on näitä pieniä onnistumisen hetkiä :) näillä jaksaa taas mennä eteenpäin :)