Nyt on pakko sanoo, että nyt mun kärsivällisyyttä koetellaan taas ihan kunnolla! Soittelin TAAS mun leikkauksen perään, että joko jo? Niin sain vastaukseksi, että helmikuun ajat on jo annettu ja on todella epätodennäköistä, että vielä maaliskuussakaan pääsisin leikkaukseen 😤 Että suoraan sanottuna voi olla, että menee vasta huhti/ toukokuulle. Jonot vaan on niin suuret ja niitä leikkauksia ei tehdä ku kerran viikossa tai jotain, niin eihän ne jonot mihinkää lyhene! 

Mutta ei tuo ainut vastoinkäyminen ole tällä hetkellä. Mulla päättyi pari päivää sitten 3,5v suhde. Enpä hirveesti ole täällä henk.koht elämästä puhunut, enkä aio nytkään sen enempää tätä avata. Mutta sen vaan sanon, että toivottavasti nää vastoinkäymiset edes loppuis nyt hetkeksi, koska en mä tiiä kuinka paljon mä jaksan ottaa näitä vastoinkäymisiä vastaan tällä hetkellä. Mä yritän pysyä niin positiivisena tässä tilanteessa, kun tälläisessä tilanteessa voi olla. Ei tässä auta, kun katsoa eteenpäin kohti tulevaisuutta ja toivoa, että jotain hyvääkin tapahtuu. 

Nii ja lisätään vielä, että onneks paino on ottanut suunnaksi alaspäin ;) Tänään aamulla paino näytti 141kg :) että kyllä tämä tästä. Paino saa luvan lähteä leikkauksella tai ilman, kunhan se nyt vaan lähtee!