Kommentoikaa nyt ihmeessä jotain, kun käytte lukemassa :)

Tää viikko on mennyt niin nopeasti ja gastrokopiakin lähestyy! Mä oon myös liikkunut ihan hirveesti :) Keskiviikkona kävelin 5km ja torstaina poljin pyörällä melkein 20km yhteensä ja kävelin 2km. Perjantaina tulikin käytyä vähän kansallispuistossa ja kävelin 5,5km. Ei ollu kyllä mikään helppo reitti! Kapeat pitkospuut ja korkeita kallioita ja muutenkin korkeaa maastoa. Muutamat portaat jne. Kyllä siinä välillä meinas usko loppua. Ja, että ei liian helppoa olis ollut, niin selässä mulla oli reppu ja se paino varmaan 3kg! Ja se tietysti riitä, kun sitten ton mun jalan piti alkaa kiukuttelee, mutta sisulla mentiin loppuun asti! Ja tästä innostuin sen verran, että lupasin lähteä uudestaan toiselle reitille, se on toki vähän pidempi reitti, meinaan 8,8km!

Mutta ei mulla kai muuta :)