Paino oli tänä aamuna 104,6kg. 

En jaksa stressata tosta painosta, koska olen kuitenkin aloittanut tällä viikolla käymään kuntosalilla ja liikkunut  joka päivä yli 10 000 askelta. Ja olen kuitenkin syönyt omasta mielestäni suhteellisen monipuolisesti. Salilla olen siis käynyt tällä viikolla 2 kertaa ja tänään olen myös menossa salille. Uskon, että tuo salilla käyminenkin voi hieman vaikuttaa siihen, että miten tuo paino nyt oikein tippuu. Ja eikös se niin mene, että puntaria ei saisi liikaa tuijottaa vaan niitä senttejä? Mä en ole kyllä mitään mittoja ottanut. Otin kyllä kuvia esim. mun käsistä ja sitten semmoisen kokovartalo kuvan. Ne saa riittää mulle :) Uskon, että tämä tästä lähtee hyvin liikkeelle ja tästä tulee mulle elämäntapa ja jatkossa voin elää paljon terveellisempää elämää, kuin ennen. Ainakin nyt jo huomaa miten paljon enemmän jaksan liikkua ja tehdä asioita, kun esim. 2 vuotta sitten.