Se on jännä miten mulla on aina sillon ihan hirveesti kaikkee kirjotettavaa, kun mulla ei oo mahdollista tänne mitään kirjottaa ja sitten, kun mulla olis mahdollista tänne jotain kirjottaa, niin mä oon totaalisesti unohtanu jo kaikki mitä mielessä on pyörinyt. 

No eilen mulla ainakin kävi sellainen mielessä, että sehän on täysin totta mitä netissä ja muualla kirjoitetaan siitä, että huonosti syöneenä sitä hairahtuu syömään roskaruokaa tms. Joskus ajattelin, että eihän toi pidä mitenkään paikkaansa, mutta kyllä se itseasiassa näin on. Jos sun ruokailu välit on kauheen pitkiä, niin sitä sortuu syömään huonosti ja epäterveellisesti, mutta jos syö säännöllisesti 2-4h välein, niin ei ehdi tulemaan sitä nälkää ja näin välttää myös sen roskaruuan. Toki varmasti joskus on niitäkin hetkiä, että tulee syötyä huonosti vaikka olis syöny kuinka ton 2-4h välein, mutta aika pitkälti se oikeesti perustuu siihen, että ihminen tekee vaan sen nopean päätöksen, että "pakko saada ruokaa just nyt tällä sekunnilla" ja usein se on sitä roskaruokaa, koska ikävä kyllä se on se nopein tapa saada ruokaa. 

Mietin eilen myös sellaista, että päivähän on täynnä valintoja koko ajan. Sitä pitää itse osata vain tehdä niitä oikeita valintoja. Ja sitten näillä oikeilla valinnoilla sitä pääsee yllättävän pitkälle! 

Mulla on oikeesti tällä hetkellä itseasiassa aika hyvä fiilis. En kyllä edes tarkalleen tiedä, että miksi, koska ei tässä ole edes tapahtunut mitään uutta ja ihmeellistä. Painokin tippuu hitaasti. Tai sit mä vaan sain mielenrauhan siitä, että se kirurgin aika on kuitenkin tulossa, että ne ei oo unohtanu mua. Tai sit tää hyvä fiilis vaan johtuu kevyemmästä ruokavaliosta! Sitä ei meinaan moni edes usko, että miten paljon se ruoka vaikuttaa sun mieleen ja virkeystasoon.