Ehkä tota otsikkoa pitää vähän avata enemmän. Vaikkakin toi aika hyvin kuvaa kaikkea mitä tässä viime aikoina on tapahtunu. 

Tosissaan tossa torstaina tuli vieraita ja heidän kanssaan tuli vietettyä aikaa aina maanantaihin asti. Viikonloppuna oltiin osa porukan kanssa vähän rockkaamassa ja taisin löytää uuden bändin mistä tykkään! Nimittäin Mokoman! Ainakin noin akustisena kuulostaa erittäin hyvältä! 

Mitä kiukkuun tulee, niin eihän noi ruokailut taaskaan onnistunut niin mitenkään päin ja veden juontikin unohtui kokonaan! Joten, ei varmaan hirveen vaikeeta laskee 1+1, että pudotettu paino tuli takaisin. Mutta mä tein heti korjausliikkeen eilen! Eilen söin kevyemmin ja kävin mä pyöräilemässäkin! Ja tänään sain yllätykseni huomata, että kyllä se kunto on kohonnut! En olis nimittäin kesän alussa vielä uskonut, että jaksan yhteen putkeen polkea 9km! Mulle se oli jo iso voitto! Viime aikaiset pyöräilyt on kuitenkin ollut 3-6km. Ehkä tämä tästä ;) 

Mutta mitä tohon laihduttamiseen tulee, niin kai se vaan on nyt vihdoin ja viimein myönnettävä, että yksin tää kaikki on tehtävä ja vain minä olen tästä kaikesta yksin vastuussa, eikä kukaan muu. Eli en voi turvautua siihen, että joku mua auttaisi ja tukisi tässä, vaan se on yksin pärjättävä tässä. Yksin tehtävä se kaikki työ. Se tulee olemaan vaikeeta, mutta näin se on tehtävä. Nyt on pakko ryhdistäytyä, koska se kirurgin aika vain lähenee (en siis edelleen tiedä koska se on, mutta kai se joskus on).

Mutta eipä mulla kai muuta. Kyllä mä vielä teille lukijat näytän, että kyllä mä tässä onnistun. Nyt ei oo ehkä siltä näyttänyt, mutta kyllä te kohta huomaatte, että todellakin onnistun ;)

Kiitos ja anteeks :)