Aika menee niin nopeasti nykyään, että ei edes huomaa, kun onkin jo viikonloppu! Nyt viikonloppuna oltiin keski-suomessa. Pääsi vähän pakoon arkea. Mutta pakko sanoa, että kyllä mä sitä arkea toisaalta vähän kaipasin. Oma koti on kuitenkin aina oma koti ja omat jutut. Tietää missä tavarat on ja tietää miten keittää kahvia :D ja jotenkin vaan edelleen ne ruokailut on helpompi toteuttaa kotona,  kun muualla. Mutta mitä tohon viikonloppuun vielä tulee, niin tietää ainakin, että oli raskas reissu, kun uni tuli jo klo 21! Toki mä sitten myös  heräsin jo klo 5.30! Siinä reippaana naisena vedin vaatteet päälle ja suuntasin kävelylle koirien kanssa. Oli muuten kiva kävellä, kun oli niin rauhallista ja hiljaista, eikä yhtään vastaan tulevia koiria. Se oli luksusta! Nim. Toinen koirista on remmirähjä ja sen kanssa lenkit on tuskaa, kun sen on pakko räksyttää kaikki vastaan tulevat koirat. Ja se on oikeesti tosi raskasta, mulla ei riitä huumori sillon yhtään ja se latistaa myös sen hyvän fiiliksen myös heti ja sen jälkeen se lenkki on mulle yhtä tuskaa ja v***##@. :(

Eipä mulla kai mitään muuta. Ei oo ees uutta kerrottavaa painosta. Eikä kirurgi ajasta...