Aloitin maanantaina enen. Painoa on tippunu maanantaista 3.6kg. Mulla oli siis tossa välissä paino vähän noussut, kun otin ns. ilon irti viimeisestä viikosta. Mutta eipä tuo haittaa, koska oikeasti mulla piti se ene alkaa vasta 13.3. Joten ei huolta. Tää viikko on mennyt aika kivasti tähän mennessä. Olen aika pitkälti mennyt sillä asenteella, että tämä on viimeinen rutistus ennen leikkausta ja se leikkaus on sitten ns. mun palkinto. Ja toivon mukaan tää on mun elämän viimeinen ene-dietti ;) Tai ainakin siihen pyrin. Välillä sitä miettii, että mitä se elämä on sitten leikkauksen jälkeen, että pärjääkö sitä ns. uudessa elämässä vai ei. Mutta uskon, että viimeinen viikko ennen leikkausta varmasti auttaa mua ymmärtämään mitä elämä on sitten leikkauksen jälkeen, että turha mun on sitä nyt stressata. Vuoden päästä luultavasti nauran koko jutulle. Mutta ei kai mulla mitään lisättävää tällä kertaa.