Eilen käytiin tokmannilla ja sieltä tarttui mukaan mokkapirtelö ja sitruuna-juustokakku patukka! Tänään aamulla maistoin tuota mokkapirtelöä kylmänä ja se oli kyllä yllättävän hyvää! Tuo sitruuna-juustokakku patukka saa vielä odottaa tähän iltaan. Ajattelin sen olevan ns. karkin korvike mulle. Vähän voi aivoja huijata niin! ;) 

Mitä muuta eiliseen tulee, niin kyllä mä sitten eilen taas päädyin viettämään mun perus torstai iltaani. Se vaan on tavallaan mun ainut sosiaalinen tapahtuma. Toki mulla nyt on muutakin elämää, kun tuo torstai, mutta se torstai on vaan se mun juttu. Mutta mä selviydyin omasta mielestäni aikast hyvin. Söin kyllä karkkia ja muutaman sipsin, mutta en syönyt niitä mitenkään älyttömästi, kohtuudella. Niin se ravitsemusterapeuttikin sanoi, että kunhan muistaa kohtuuden, niin ei tarvitse unohtaa sitä torstai-iltaa. Ja mitä vielä, paino ei noussut eilisestä ollenkaan. Se on aina plussaa. Ja sanon mä senkin, että mä olen nyt niin hyvin päässyt vauhtiin, että en mä ole tätä keskeyttämässä. Tänään on taas ihan normaali päivä nuttrilettien suhteen. Toki illalla tarviin taas extra keskittymistä, kun meille on tulossa vieraita ja varmasti kaiken maailman houkutuksia on taas tarjolla, mutta onneks mulla on mun "juustokakku" ;) Mä syön sen ja muut syököön mitä haluaa :) Toinen poikkeus tulee varmasti olemaan sunnuntai, kun on äitienpäivä ja mennään muualla syömään. Mutta en aio senkään vaikuttaa tähän mitenkään, koska maanantaina kuitenkin taas normaalisti nuttrilettia :)

Hyvää viikonloppua kaikille! Ja hyvää äitienpäivää kaikille äideille! Palataan asiaan maanantaina! :)