Tässä on ehtinyt kyllä taas tapahtua paljon kaikkea. Aloitetaan vaikka siitä, että sain joku aika sitten puhelun. Puhelu oli ns.työhaastettelu tms. Puhelun aikana selvisi yhtä sun toista, mutta se mikä oli pahin, oli se kun multa kysyttiin, että paljonko mun painoni on?! Mä en edes puhelun aikana tajunnut tätä koko asiaa, mutta puhelun jälkeen vasta tajusin, että eihän se olisi edes tollasta saanu kysyä. Tosin en kyllä edes kertonut mun painoa ;) Mutta olis edes jääny tohon se kysely, mutta ei. Seuraavaksi hän totesi, että ei oikeen asiakkaat halua tuhteja ihmisiä heille töihin, koska niistä on eniten vaivaa... Että mitä sanoit?! Mä olin niin pahalla mielellä ton puhelun jälkeen.. Tuli heti sellainen olo, että ilmeisesti lihavilla ihmisillä ei ole mitään arvoa... Nyt mä olen tosta puhelusta jo selvinnyt, mutta sillä hetkellä se raivostutti mua oikeesti todella paljon. Koska mun mielestä kenenkään ei kuuluisi tulla kohdelluksi tolla tavalla. Ei kenenkään. 

Mutta sitten siihen toiseen puheluun. Soitin eilen mun leikkausajan perään, että mikäs sen tilanne on. Vastaukseksi sain, että leikkausaikaa ei olla vielä edes annettu. Että kai mä sitten vaan olen jossain jonosssa edelleen? Tää on jotenkin niin raivostuttavaa, että sä et yhtään tiedä, että mitä tapahtuu ja millon. Mä olen niitä ihmisiä, että mun tarvii tietää, että mitä tapahtuu ja milllon. Esim. Tän projektin aikana mulla on koko ajan ollut tiedossa, että millon on rav.terapeutin aika tms. Mutta ilmeisesti se nyt ei niin tarkkaa ole, että tietää koska on leikkaus, eihän se nyt niin iso juttu ole... Eniten mua vaan pelottaa, että ne ei sen takia kerro mitään, koska se leikkausaika on kuitenkin jossain niin kaukana, että ne ei itsekkään tiedä kuinka kauas se menee. Tästä varmaan pitäis ite ottaa jotenkin onkeensa ja tehdä itse sen eteen jotain, että laihtuis, mutta jotenkin nyt vaan ärsyttää niin paljon kaikki. Tuntuu, että mikään ei oikein onnistu ja ajatus ei kulje.